Pytasz i wiesz!

FAQ

Kartę można kupić w naszym sklepie internetowym.
Karta nie jest imienna. Jest na okaziciela. Oznacza to, że z jednej karty może korzystać wiele osób.
Gdy wybierzesz interesujące Cię promocje i udasz się do konkretnego punktu z naszej oferty poinformuj obsługę, że masz kartę i zamierzasz z niej skorzystać. W przypadku, niektórych branż jak kosmetyka nie zapomnij o wcześniej rezerwacji. Zawsze warto upewnić się czy nie ma żadnych ograniczeń w korzystaniu z promocji.
Promocja typu „pierwsza wizyta” jest szczególnie atrakcyjną ofertą, która ma za zadanie zapewnić wyjątkowy rabat np. „drugie danie główne za złotówkę”. Promocja ta przysługuje tylko jeden raz, dla danego punktu. „Każda następna wizyta” to stałe rabaty przyznawane naszym Klientom, które otrzymasz zawsze przy wykorzystaniu karty w danym punkcie promocyjnym.
Musisz okazać kartę w trakcie składania zamówienia, ponieważ w innym przypadku zniżka nie zostanie uwzględniona. Jest to powodowane korzystaniem przez obsługę z elektronicznych systemów zamówień połączonych z kasą fiskalną i brakiem możliwości dokonywania zmian w rachunkach.
Nie. Możesz skorzystać ze wszystkich zniżek opisanych na stronie internetowej lub w katalogu. Z każdej promocji „pierwsza wizyta”, można skorzystać w każdym z opisanym miejsc jeden raz.
Rabaty nie naliczają się na karcie, ale fakt wykorzystania oferty „pierwsza wizyta” zostaje na niej zaznaczony.
Nie. Zawsze musisz mieć kartę przy sobie, aby móc skorzystać z promocji.
Nie. Zawsze musisz mieć kartę przy sobie, aby móc skorzystać z promocji.
Nie. Karta Na Plus to jednorazowy wydatek - cena karty wraz z katalogiem, dołączanym do karty. Korzystanie z karty nie wymaga od Ciebie żadnych innych kosztów.
Wykorzystanie przez Ciebie promocji typu „pierwsza wizyta” zostanie odznaczone przez obsługę w odpowiednim polu - kodzie autoryzacji. Do każdego promocyjnego punktu przypisany jest jeden kod autoryzacji, a jego numer podany jest w katalogu. Oczywiście zaznaczenie wykorzystania promocji „pierwsza wizyta” jest zadaniem obsługi lokalu i nie musisz zaznajamiać się z kodami autoryzacji. Nawet w sytuacji, gdy wszystkie promocje „pierwsza wizyta” zostaną przez Ciebie wykorzystane i cała karta będzie odznaczona nie wyrzucaj jej pod żadnym pozorem, gdyż za jej okazaniem nadal obejmują Cię stałe rabaty „każda następna wizyta” ważne do końca roku, np. 15% rabatu. Pamiętaj, iż niektóre usługi i promocje wymagają wcześniejszego uprzedzenia i rezerwacji telefonicznej.
Karta Na Plus 2017 jest ważna od 2.1.2017 r. do 30.12.2017 r.
Nie. Nie musisz korzystać z karty, nie musisz się nigdzie rejestrować, karta nie wymaga żadnych dalszych opłat, abonamentów.
Poproś o rozmowę z inną osobą lub managerem. Jeżeli Twój problem nie zostanie rozwiązany zgłoś nam reklamację na serwis@kartanaplus.pl.


Zamów własną Kartę Na Plus
i korzystaj ze wszystkich zniżek.

Kartę może zamówić każdy. Jednorazowa opłata za wszystkie oferty. Promocje do wykorzystania bez ograniczeń przez cały 2017 rok.

Kup Kartę!

Chcesz wiedzieć o nowych ofertach?


Zapisz się do newslettera. Prześlemy Ci informacje o dodatkowych zniżkach!





  • Dołącz do nas na Facebook'u!

Wydawnictwo Marketingowe
Karta Na Plus

Email: serwis@kartanaplus.pl
Telefon: +48 888 116 820
Kup kartę: www.sklep.kartanaplus.pl